lundi 13 janvier 2014

MOC Week 2

Salut la compagnie,
J'ai décidé de ne pas arrêter les challenges chez the LilyPad même si cela va être dur en janvier de tenir le rythme ! J'aime trop leur produits pour m'arrêter alors que je tiens le ryme pour le moment !!
Donc voici mes pages pour la semaine 2 :

Jan06_Freestyle
Imagine 
Boho bliss by Lynne Marie and Pinkl Reptile Designs 

Jan 07 Utiliser un word art pour le titre
2013 in review
free as a bird by little butterfly wings
mess it up by little butterfly wings

Jan08_Watercolor technique
Remember this beautiful day 
Remember september, Messy Marla and good by summer by Amy Wolff designs
By the threats, Sprinkles v10 and One fine day by Valorie Wibbens 

Jan09__Refaire une ancienne page
Discovering
One fine day by Amy Wolff and Valorie Wibbens
The simple things and I kissed a frog by Pink Reptile designs
Flairs and Borders by Little butterfly wings
Beech by Sara Gleason
Pocket Stuffers by Valorie Wibbens

 Janv10_Word of year : scrapper la devise de l'année !! Trop contente car j'ai eu un GSO pour cette page !!!
 0026_TLPJan10_Word






lean on me by little butterfly wings and pink reptile designs
Messy v3 and messy deconstructed by Amy Wolff

Janv11_SimpleTemplate : utliser le template fourni
Our wedding day
MOC freebies template by valorie wibbens
Quirky ove by Amy Wolff
Stamp sept 2012 by Just Jaimee
By the thread and sprinkles v8 by Valorie Wibbens
Love me tender, it's a date ad lucky in love by Pink Reptile designs


 Jan12_Combine two templates
This was epic
Template MOC freebies by Amy Martin Designs
Memory collector by one little bird

Rendez-vous la semaine prochaine pour la suite des aventures MOC !!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire