lundi 6 janvier 2014

Dernières pages de 2013

Salut la compagnie,

Comme vous avez pu le constater, j'ai été plutôt absente ici en fin d'année. Mais cette période de l'année est souvent difficile car riche en événement !! Mais je n'en ai pas oublié le scrap !!
Alors pour rattraper mon retard, mes dernières pages de l'année 2013 à suivre :
 inspiration from a lo by My little happy box
with a kit of Tinci Designs and Swirl by Erica Zwart Designs



Merry Month by Amy Wolff Designs
Template Shape up by Amy Martin Designs


 

I do and Mon amour by Scrapyrus Designs

 

I do, Inner Beauty and Mon Amour by Scrapyrus Designs
Swirl n°02 by Erica Zwart
Word Art Love by Anita Designs
Template Challenge Me by Dawn by Designs

 

Happy cluster by Scrapyrus designs
Friends by bee designs and bobita designs

 

Naugthy christmas by Gennifer Bursett available here @ http://pixelsandcompany.com/shop/Naughty-Christmas-Full-Kit.html
Template vintage angle by Amy Martin Designs




Quirky love by Amy Wolff Designs
Good by summer edge by Amy Wolff Designs
Girlie Love by Amy Martin Designs
For eternity Word art by Sabrina Creatiosn




Whipitup fast v12 by Amy Martin Designs
Merry month by Amy Wolff Designs
Messy Edges by Amy Wolff Designs
Messy v3 by Amy Wolff Designs
By the threat by Valorie Wibbens
Pocketstuffers n03 by Valorie Wibbens


Call me baby by Micheline Martin
Messy Edges by Amy Wolff Designs
Lucky in Love by Pink Reptile Designs

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire