mercredi 2 octobre 2013

Pages de fin septembre

Bon d'accord, je suis trop trop à la bourre pour poster les pages que j'ai faite fin septembre. Alors je vous les mets en vrac ici.

Mint Chocolate by Studio Romy
Word Art by Anita Designs

Paper and element from 25 days till chrismas by Anita Designs and Pink Poppy Press
Elements from Best Friends from Vesi Designs

Paper from Anita Designs
Element from Frames for lifes by bobita designs

Kit Mon amour by scrapyrus designs
WordArt For Eternity by Sabrina's Creations

Collab Mscrap 1001 night

Octogon Fantasy by Tinci Designs
It's all relative by Memory Clip (et elle a adoré mon travail !!)

Template Star Fantasy by Tinci Designs
Kit My little Man by LDrag Designs

In bloom by Dunia Design
Mask and brush from Erica Zwart Designz

 Template by beedesigns
Kit Quirky Love by Amy Wolf and some element from Lucky in Love by Pink Reptile Designs

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire