mardi 12 novembre 2013

challenge iDSD chez Mscrap

En ce début de novembre sur Mscrap, nous avons eu droit a des nouveaux challenges pour le National Scrapbooking Day !! Merci à toutes l'équipe pour l'organisation de ces festivités !
J'ai participé et pour une fois, j'ai réussi à faire tous les challenges ... wouhou!!!
Je vous montre donc mes pages réalisée pour l'occasion :

1. Challenge Template by Socco (j'adore ces templates !!!)




premi_re_bougie
Paper from In Bloom by Dunia Designs
Elements and brush from differents kits :
Best of brushes n°02 : Erica Zwart Designs
Vintage Ephemera and Autumn Story by Mscrap Collab
Word art inspirade by Sabrina creations

2. Reciepe by Ninigoesdesigns
 Chanter_dans_son_micro
Paper from See Side by Mscrap Collaboration
Brush from Lived in Scribbles by Heather T
Flower from See Side by Mscrap Collaboration
Button from in Bloom by Dunia Designs
Label Maker by Gennifer Bennet

3. Challenge Blog Train du Mscrap
dreams9
Preserving memories by Mscrap Designers and CT

4. Challenge white space
 Mirroir_600
Color of happy bu Joyful heart design and scrapyrus designs
Template AmandaYi Designs

5. Challenge scraplift
love_love_love
Love promise by Luiza Garay Designs
Template by Jimbo Jambo Designs
Scraplift of Sucali

6. Challenge Art Journaling
Mscrap_ArtJournaling_600
Some element and paper from I do, Belle province and Splendour by Scrapyrus Designs
Stitches from Creepy by Bobita Designs
Mask from Home is where by NBK

7. challenge creative
Creative_Mscrap
Creepy by bobita designs

8. Challenge color
 Sweet_love-2
Just for you by Luiza Garay Designs
Template by Megean Turnidge


9. Challenge photo
photo5

10. Challenge signature



Et j'ai eu la joie de découvrir ce matin que j'avais gagné un bon de 5$ dans la boutique d'Erica Zwart !!! Trop contente !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire